رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

ماندگاری اطلاعات پزشکی هشت ساله است

اطلاعات پزشکی باید به روز باشد و تنها زمان ماندگاری اطلاعات پزشکان هفت تا هشت سال است که باید کارهایی در جهت ارتقا اطلاعات داشته باشیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفتمین کنگره بیماری پانکراس و مجاری صفراوی گفت: بیماری پانکراس و مجازی صفراوی در مرکز تحقیقات بیماری های گوارشی و کبد با مقالات سنگین آغاز به کار کرده است.
 
وی عنوان کرد: برای ارتقا دانش پزشکی و یافته های پزشکی و بهره گیری از واقعیت های روز پزشکی برای پیدایی نقش محوری خودمان و تاثیر آن در ارتقا سلامت جامعه این کنگره ها برگزار می شوند.
 
وی افزود: دانش پزشکی به سرعت در حال تغییرات و ماندگاری اطلاعات هست سال است.
 
وی خاطرنشان کرد: پزشکان باید برای درمان بیماران نه تنها در این زمینه بلکه در همه ی رشته های موجود اطلاعات شان را به روز کنند به دلیل اینکه تکنولوژی با الگوی بیماران و دلایل بیماری تغییر پیدا کرده است.
 
*بیماری های پانکراس جز 5 علت مرگ و میر در ایران است
 
پیوندی در ادامه افزود: بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی جز پنج عامل اول مرگ و میر در ایران است.
وی همچنین در ادامه گفت: برگزاری کنگره ها خصوصا کنگره بیماری پانکراس و مجاری صفراوی به یافتن مراحلی برای درمان و پیشگیری از بیماری هاست به دلیل اینکه درمان بیماری امروز به صورت گروهی امکان پذیر است کمک بسزایی در جهت و ارتقا سلامت جامعه است.
 
وی افزود: نتایج پر بار کنگره ها و انگیزه افزودن پزشکان با اطلاعات به درمان بیماران به طور سریع و یا پیشگیری از بیماری ها منجر می شود.
برچسب ها: پزشکی ، اطلاعات ، پانکراس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار