رییس دپارتمان فوتبال ساحلی از تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی تا پایان جام جهانی 2015 خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهریاری اظهار داشت: از حدود 2 سال گذشته که حمایت های بیشتری از مارکو اوکتاویو انجام دادیم وی توانست عملکرد رو به رشد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را سرعت ببخشد. در این مدت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان 4 عنوان قهرمانی در المپیک ساحلی چین، مسابقات قهرمانی آسیا (مقدماتی جام جهانی) قطر، مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا در قشم و تورنمنت دوستانه بلاروس را بدست آورد که بدون شک دانش بالا ، سابقه درخشان و تسلط اوکتاویو بر حیطه مربیگری ازعوامل تاثیرگذار این موفقیت ها بوده است.
 
وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی تاهیتی نمایش بسیار خوب و قابل تقدیری داشت به طوری که علاوه بر قرارگرفتن در جمع 8 تیم برتر جهان، مورد ستایش دیگر تیم های حاضر در مسابقات هم قرار گرفت. به همین دلیل از سوی چندین کشور پیشنهاداتی به اوکتاویو ارائه شد که به دلیل پایان قرارداد قبلی وی با فدراسیون فوتبال می توانست موجب از دست دادن این مربی برزیلی شود. 

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: پس از بازگشت تیم به ایران و طی جلساتی که در چند روز گذشته با اوکتاویو داشتم شرایط جدید وی و اهداف آتی فوتبال ساحلی را بررسی کردیم که خوشبختانه حاصل آن، تمدید قرارداد وی تا پایان جام جهانی 2015 شد. باید اشاره کنم که از اوکتاویو در سمت سرمربی تیم ملی (ب) فوتبال ساحلی هم استفاده خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار