دانشجویان در قالب طرح مطالعاتی و امکان سنجی، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی کلانشهر تهران را مورد بررسي قرار خواهند داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ شهرام علیمحمدی معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران،‌ از برگزاري طرح مطالعاتی و امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی در استان خبرداد و گفت:‌ همگام با شعار سازمان جهانی جهانگردی در سال 2013 که با عنوان "گردشگری و آب، حفاظت از آینده مشترک" دانشجویان در قالب طرح مطالعاتی و امکان سنجی، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آبی کلانشهر تهران را مورد بررسي قرار خواهند داد.
 
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران،‌ افزود: پروژه های سرمایه گذاری ساخت مراکز اقامتی و تفریحی، در جهت بهره برداري از انرژی های پاک و همچنین کاهش ميزان آلودگي آب های زیرزمینی و سطحی توسط این تاسیسات با اعمال سياست هاي تشويقي هدايت خواهند شد.
 
وي در ادامه با اشاره به برگزاري نشستی با حضور اساتید و دانشجویان رشته های مدیریت جهانگردی در آینده نزدیک، گفت:‌ در سايه اين نشست از توان علمی بخش دانشگاهی در پیشبرد برنامه های سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بهره برداري خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار