براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهری تهران شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهری تهران از میزان غلظت آلاینده های دی اکسید گوگرد و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته و بر میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن ازن و ذرات معلق کمتر از ده میکرون افزوده شده است.

به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ها ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده وشاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

لازم به ذکر است ایستگاه شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارد.

گفتنی است: گزارش هواشناسی حاکی از آسمان صاف گاهی با وزش باد است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.

بنابراین گزارش : افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس تشدید بیماری قلبی و ریوی مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی ریوی و افراد مسن از جمله اثرات بهداشتی آلاینده های ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس اس که افراد مبتلا به بیماری های ریوی سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند. /ع2
برچسب ها: آلاینده ، حساس ، ذرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار