در حالی که دو هفته از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور می گذرد اما هنوز وضعیت مالکیت و مدیریتش تیم ابومسلم مشهد مشخص نشده و به خاطر این مسئله دومین مسابقه خود در لیگ دسته یک کشور را نیز از دست داد.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این خصوص گفت: تکلیف مالکیت تیم ابومسلم به این زودی مشخص نمی شود،این قصه سر دراز دارداما در حال حاضر به دنبال وضعیت مدیریت باشگاه هستیم که این سمت به علی وفایی بازگردانده شود.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مورد اینکه تمام هزینه ها را متقبل می شود اما اداره کل جوانان مدیریت باشگاه را به وفایی واگذار نمی کند، اظهار داشت: اداره کل جوانان می گوید وفایی به تعهدات خود عمل نمی کند بنابراین نمی توان مدیریت باشگاه را به وی واگذار کرد و خود اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان باید مدیریت باشگاه ابومسلم را در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم ابومسلم تمرین های خود را انجام می دهد اما مسابقات این تیم به دلیل مشکل مدیریت لغو شده و 2 دیدار لیگ دسته یک را از دست داده ایم.

عزيزي در پایان در خصوص وضعیت شکایت باشگاه ابومسلم به AFC خاطرنشان کرد: تقریباً 10روز زمان می برد که AFC به شکایت ما رسیدگی کند اما اگر رسیدگی نکند شکایتمان را به فیفا ارسال می کنیم تا فیفا شکایت ما را در دست بررسی قرار دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار