جانشین بسیج مستضعفان گفت: باید بدانیم که نظام جمهری اسلامی ایران صاحب دارد و سکان هدایت این نظام بر دستان مبارک مقام معظم رهبری است و ایشان اظهار نظر نهایی را می کند.

سردار علی فضلی که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در فته سال ن مردود و تجدید شدند و مردم همچون اوایل انقلاب از نظام جمهوری اسلامی پاسداری کردند و در سال 92 ربا حضور 73 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق کردند که این ایستادگی و محافظت از ولایت فقیه را مرحون رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که باید منتظر اظهار نظر مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات رئیس جمهور در سازمان ملل باشیم تصریح کرد :حجت الاسلام والمسلمین روحانی با حضور در مجمع سازمان ملل مذاکراتی را با کشور های مختلف در زمینه های گوناگون انجام داده است ولی باید منتظر اظهار نظر مقام معظم رهبری در این رابطه باشیم .

جانشین بسیج مستضعفان با تاکید بر اینکه سکان هدایت نظام در دستان مقام معظم رهبری است اضافه کرد : زیرا باید بدانیم که نظام جمهری اسلامی ایران صاحب دارد و سکان هدایت این نظام بر دستان مبارک مقام معظم رهبری است.

جانشین بسیج مستضعفان در خاتمه اظهارداشت :در این زمینه نباید افراط و تفریط داشت بلکه باید دید در مورد اظهار نظر نهایی در رابطه با مذاکرات رئیس جمهور در سازمان ملل تدبیر مقام معظم رهبری چیست زیرا ایشان در همه موارد حکیمانه صحبت می کنند و باید گوش به فرمانایشان بود ./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.