حسین غلامی گفت:عین الدین صادق زاده، نصرا... افجه ای ، حبیب ا... صادقی و بنده از میان 43 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، کارهای برگزیده بخش بین الملل را انتخاب کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سومين جشنواره جهاني هنر مقاومت،‌داور و دبیر بخش نقاشی- خط سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در گفت و گو با روابط عمومی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت گفت: در انتخاب آثار بخش نقاشی- خط ،توجه به موضوع جشنواره و برخورداری از جنبه های هنری اصلی ترین معیار ارزیابی هیات داوران بود.
 
غلامی ادامه داد: از سوی دیگر در ارزیابی آثار به کارهایی برخوردیم که از سطح کیفی خوبی برخوردار بودند اما با موضوع جشنواره مطابقت نداشتند بنابراین طبیعتاً از انتخاب این تابلو ها پرهیز شد.
 
دبیر بخش نقاشی- خط سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در پایان با یادآوری اینکه رشته نقاشی- خط برای اولین بار است که در قالب جشنواره جهانی هنر مقاومت برگزار می شود، تصریح کرد: با گسترش اطلاع رسانی در دوره های بعدی این جشنواره می توانیم پذیرای آثار بیشتری در این بخش باشیم.
 
گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا... صادقی ، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار