کوچک زاده گفت: این اثر در حقیقت خوانشی از نمایشنامه "جهان انزوا " اثر ناامي والاس است که با توجه به تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه امروز درنظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کوچک زاده در گفت و گو با ستادخبری چهاردهمین جشنواره هنر مقاومت در خصوص انتخاب این اثر برای اجرا، گفت: این متن را قبل از برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت برای اجرای عمومی انتخاب کردم که به دلیل کمبودهاو مشکلات مالی نتوانستم روی صحنه ببرم بنابراین باتوجه به مضمون اثرتصمیم گرفتم آن را در جشنواره به اجرادر آورم.

وی با یادآوری اینکه این اثرکه توسط  رکسانا مهرافزون ترجمه شده است،آسيب‌هاي جنگ از زبان يك جوان روايت مي‌کند اظهار کرد:داستان این اثر مربوط به زمانی است که عراق توسط امریکائیها اشغال شده وجامعه جهانی، عراق را تحریم کرده اند. در این نمایش پسری که بازمانده فرهنگ عراق است و خانواده خود را از دست داده به تشریح شرایط موجود می پردازد.

این هنرمند تئاتر مقاومت درباره این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت اذعان کرد:زمانی که حجم جشنواره زیاد باشد، طبیعتاً کنترل وبرنامه ریزی برای آن  نیز پیچیده تر خواهد بود بنابراین تقسیم و برگزاری بخشهایی از جشنواره در دیگر استان ها راهکاری مناسب است که در این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت همشاهد بوده ایم.

رضا کوچک زاده تاکید کرد: همچنین برپایی جشنواره ای مهم دراستان آذربایجان شرقی برای اهالی شهر تبریز رویدادمهم وباارزشی است.

گفتنی است، این نمایش اول مهر ماه با بازی امیر محمدی وحمید احمدی ساعت 18 و20:30در تالار چهارسو  روی صحنه می ‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار