مصطفی ثمری مدیر تیم‌های ملی کاناپولو گفت: برتری تیم‌های خارجی در مقایسه با ما فقط به تجهیزات بالای آنها و تعداد اردوهای برون‌مرزی‌شان مربوط می‌شود.

مصطفی ثمری مدیر تیم‌های ملی کاناپولو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اینکه امسال مدت زمان لازم و کافی در برگزاری اردوهای تیم ملی را نداشتیم ولی تاکید می‌کنم در حال حاضر همه چیز خیلی خوب بوده و برنامه‌ها طبق روال دنبال می‌شود. 

وی افزود: در این دوره از جوانان استفاده‌های لازم و بهینه را در تیم ملی داشته‌ایم و با این جوان‌گرایی امیدوار هستیم که بتوانیم در هندوستان در مصاف با حریفان موفق حرکت کرده و قدرت‌مان را بیشتر به کار گیریم. 

ثمری تصریح کرد:‌ ما در این اردو توانسته‌ایم خود را از نظر فنی بهبود بخشیم. خوشبختانه در بحث سخت‌افزاری لوازم و وسایل هم در شرایط بسیار خوب و قابل قبول هستیم و بهترین قایق‌ها را در اختیار داریم و همین موضوع باعث شده تا در اجرای دقیق برنامه‌های‌مان موفق‌تر و با سرعت بالاتر پیش رویم. 

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاناپولوی ایران از پتانسیل بسیار خوب و بالایی برخوردار بوده و این موضوعی است که حتی حریفان ما هم به آن اشراف دارند. شاید تنها برتری حریفان خارجی در مقایسه با ورزشکاران ایرانی حاضر در این رشته ورزشی به بحث تجهیزات‌شان مربوط می‌شود و بحث دیگر هم به موضوع مسابقات بین‌المللی زیادی است که تیم‌های خارجی با توجه به پول و امکانات‌شان موفق به حضور در آنها می‌شوند، ارتباط دارد.

به طور حتم اگر همین شرایط یکسان برای تیم ملی ایران فراهم شود آنها موفق‌تر حرکت کرده و می‌توانند قدرت‌شان را بیشتر از آنچه که تا به حال در گذشته نشان داده‌‌اند نشان دهند. 

این درخشش حتی در بحث مربیان ایرانی هم به وضوح مشاهده می‌شود. 

ما در حال حاضر تاپ‌ترین مربیان دنیا را در این رشته در اختیار داریم که به عنوان نمونه می‌توان به سرمربی تیم ملی کاناپولوی بانوان در آلمان اشاره کرد که در گذشته کمک‌مربی در تیم ملی کاناپولوی ایران بود. 

او در حال حاضر عملکرد خارق‌العاده‌ای در آلمان داشته و توانسته تیمش را به عنوان قهرمانی در جهان برساند. 

این موضوع نشان می‌دهد که در صورت حمایت از بازیکنان حاضر در این رشته می‌توان شاهد موفقیت‌های بسیار خوب و بی‌شمار انها در تیم ملی بود و حتی به موفقیت در رقابت‌های جهانی هم فکر کرد. 

وی در ادامه افزود: قایقرانی روند رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشت ولی تغییر و تحولات صورت گرفته در سال گذشته خلل زیادی در این رشد و پیشرفت ایجاد کرد. حال با حضور ابراهیمی شرایط بهتر شد و من امیدوارم که بتوانیم خیلی زود به موقعیتی که قبلا داشتیم رسیده و پیش رویم./آق
برچسب ها: کاناپولو ، ثمری ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار