مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، از حضور در نمايشگاه هفته گردشگري در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از حضور در « نمايشگاه هفته گردشگري » در تهران، به مناسبت روز جهاني جهانگردي و هفته گردشگري خبر داد و گفت: معرفي جاذبه هاي استان، معرفي فرهنگ و رسوم مردم استان، معرفي مسيرهاي گردشگري استان و توزيع اقلام تبليغاتي، و همچنين اجراي موسيقي زنده در قالب شب فرهنگي استان، از جمله غرفه هايي هستند که در اين نمايشگاه به استان چهارمحال و بختياري اختصاص داده شده است.

مژگان ریاحی افزود: برپایی سیاه چادرهای عشایری همراه با پخت آش و نان محلي، و عرضه سوغات محلي استان چهارمحال و بختیاری در محوطه باز نمایشگاه نیز از سایر بخش های حضور در این نمایشگاه است.

ریاحی، از استقبال پرشور بازدید کنندگان از این نمایشگاه، از غرفه های استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

« نمايشگاه هفته گردشگري »، به مناسبت روز جهاني جهانگردي و هفته گردشگري، در برج ميلاد تهران گشایش یافته و از 5 تا 11 مهرماه جاری، از ساعت 16 تا 22 هر روز، پذيراي عموم علاقمندان است.

در اين نمايشگاه، جاذبه‌ها و ظرفيت هاي گردشگري نقاط مختلف کشور به همراه آداب و فرهنگ و سنن اقوام معرفي مي شود. همچنين شرکت‌ها و دفاتر خدمات گردشگري، مراکز اقامتي و ناشرين در 110 غرفه، به معرفي جاذبه هاي گردشگري ايران می پردازند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.