دانشجوي مركز آموزش شهید سرداری جهادكشاورزي آذربايجان شرقي مقام سوم مسابقات سومين المپياد فرهنگي ورزشي را از آن خود كرد .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دهناد معاون آموزشي و دانشجويي مركز آموزش جهادكشاورزي در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: آرزو اميرطاهري دانشجوي رشته كارشناسي گياه پزشكي مركز آموزش جهادكشاورزي آذربايجان شرقي توانست در سومين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان دانشگاه جامع علمي – كاربردي سراسر كشور در رشته تكواندو مقام سوم مسابقات را از آن خود كند.

در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور پس از گذشت 7 روز و برگزاری مسابقات ورزشی در 9 رشته شنا، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته و دو و میدانی ورزشکاران و تیم ها باهم به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است در این مسابقات در مجموع تیمی، تهران با 22 طلا، 6 نقره و 3 برنز با 196 امتیاز، مقام اول را کسب کرد و خیرخواهان، سرپرست تیم تهران به نمایندگی از سایرین، جام قهرمانی را دریافت نمود .آذربایجان شرقی با 3 طلا، 6 نقره و 4 برنز و 67 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد. کرمانشاه هم با 1 طلا، 8 نقره، و 5 برنز و 67 امتیاز، مقام سوم را بدست آورد./س

 

برچسب ها: رشته ، تکواندو ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.