پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال معتقد است هواداران نقش پر رنگی در بازی روز چهارشنبه و صعود به فینال آسیا خواهند داشت.

مهدی فنوی زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط حال حاضر استقلال در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: نماینده کشورمان در بازی رفت مقابل نماینده کره بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و عملکرد بهتری نسبت به حریف کره ای خود داشت. تنها ایراد ما در 50 متر رو به جلو بود که متاسفانه با بی دقتی همراه بود استقلال حتی توان این را داشت که در سئول نماینده کره را شکست دهد

وی در ادامه افزود:  اگر استقلال بتواند در بازی برگشت که در ورزشگاه خانگی برگزار  می شود همانند بازی رفت بازی کند حتی می توانیم با تفاضل بالا و با بیش از 2 گل اف سی سئول را شکست دهیم البته از این مهم نیز نباید غافل شد که این دیدار سختی های خودش را خواهد داشت بازیکنان کره ای به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کنند و  همین موضوع نیز نوید یک بازی دشوار را برای نماینده کشورمان می دهد. با تمام این تفاسیر  پیش بینی بنده پیروزی استقلال است.

 امیدوارم بتوانیم در نهایت با نتیجه 2 بر صفر یا 3 بر صفر حریف کره ای را از پیش رو برداریم و راهی فینال شویم.

 فنونی زاده در ادامه در خصوص غیبت نکونام و تیموریان در بازی برگشت اظهار داشت: غیبت این دو بازیکن در زمین بازی  مسلما تاثیر گذار است و متاسفانه ما را با مشکلاتی روبرو می سازد ولی خوشبختانه در تیم ما نیز نفرات جایگزین خوبی وجود دارد که آنها می توانند به شایستگی خط  وجود این دو بازیکن ملی پوش را جبران کنند.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر در تیم استقلال میان بازیکنان اصلی و ذخیره فاصله زیادی وجود دارد و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

 فنونی زاده در پایان در خصوص حضور هواداران در این بازی وتاثیر آن بر روند بازی خاطر نشان کرد: انشاء الله که هواداران در بازی روز چهارشنبه حضور پر شوری خواهد داشت به هر حال تنها یک بازی تا فینال  آسیا باقی انده که به یاری خداوند و حمایت هواداران با پیروزی در آن راهی فینال می شویم همه باید دست در دست هم دهیم تا در نهایت ستاره سوم را به ستاره های استقلال اضافه کنیم به نظر بنده 50 درصد نتیجه بازی بدست هواداران رقم می خورد حضور  آنها نقش پررنگی در نتیجه گیری استقلال در این بازی خواهد داشت اگر آنها ورزشگاه  را پر کنند و بتوانند حمایت خوبی را از تیم انجام دهند به طوری که کره ای ها از وجود آنها هیجان زده شوند و احساس ترس در آن ها شکل گیرد می توانیم همانند آن دیداری که با یک گل کره جنوبی را شکست دادیم نماینده کره را هم مغلوب کنیم.

** کره به هواداران تیم ملی باخت!

به نظر شما آیا تیم ملی ما توانست در آن دیدار کره را مغلوب کند؟! هواداران پر شور کشورمان بودند که توانستند با جوی که ایجاد کرده بودند کره ای ها را از پای در بیاورند و در نهایت با یک گل آنها را شکست دادیم کره در آن دیدار به هواداران ما باخت انشا الله با همت بچه ها و حضور هواداران در این دیدار هم به مانند آن بازی و البته با پیروزی  پر گل  پیروز  خواهیم شد و راهی فینال  آسیا می شویم.

گفتنی است: دیدار برگشت دو تیم استقلال ایران و اف سی سئول کره جنوبی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه  10 مهر ماه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی پیگیری می شود.

 بازی رفت این دو تیم چهارشنبه هفته گذشته پیگیری شد که طی آن دیدار نماینده کره دو گل استقلال را شکست داد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار