سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از فردا و با آغاز مرحله دوم رقابت ها به سطح واقعی خود می رسد و به نظرم این تورنمنت از این مرحله آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران خولیو ولاسکو درباره دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: قزاقستان تیم خوبی بود و بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم. قزاقستان تا امتیازات 15 یا 16 همسطح با ما پیش می آمد ولی در نهایت می توانستیم این تیم را شکست دهیم. تیم کویت در حد این تورنمت نبود و ما فقط تلاش می کردیم در این مسابقه اشتباهات خود را کم کنیم تا به هدفی که در این رقابت ها داریم برسیم. به نظر من مسابقات قهرمانی آسیا از فردا و با شروع مرحله دوم آغاز می شود.

وی درباره تغییر بازیکنان تیم ملی در ست دوم مسابقه با کویت گفت: می خواستم بازیکنانی که در بازی اول به میدان نرفته بودند هم فرصتی برای بازی کردن داشته باشند تا در جریان رقابت ها قرار بگیرند.

ولاسکو که دیروز مسابقه تیم های عراق و کره جنوبی را از نزدیک تماشا کرده بود، خاطرنشان کرد: عراق تا امتیاز 16 خیلی خوب بازی می کرد و همسطح با کره جنوبی پیش می رفت اما پس از آن بازیکنان این تیم اشتباهات زیادی مرتکب می شدند و می باختند. کره جنوبی یکی از بهترین تیم های این دوره از رقابت هاست و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وی افزود: می توانیم در مرحله دوم مسابقات عراق و کره جنوبی را شکست دهیم اما مقابل کره که یکی از تیم های خوب آسیایی است باید بدون اشتباه بازی کنیم تا به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شنیده ام مسئولین برگزاری رقابت ها قصد دارند کفپوش سالن مسابقات را عوض کنند که این اتفاق مهمی محسوب می شود چون کفپوش کنونی برای بازیکنان خیلی خطرناک است. با تغییر کفپوش بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کنند چون با شرایط قبلی همه نگران مصدومیت بودند./زر
برچسب ها: والیبال ، ولاسکو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار