عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور شهردار در جلسات هیئت دولت یک ضرورت است و اداره تهران با توجه به وسعتش نیاز به کمک تمامی دستگاهها دارد.

پیر هادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تهران به عنوان پایتخت کشور نیاز به یکسری کمکهای دولتی دارد و حضور شهردار در جلسات هیئت دولت می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تلاش شورا در جهت تعامل بین شهرداری، شورا و قوای سه گانه است که قطعا مثبت و سازنده خواهد بود.

وی افزود: بنابراين شهرداری تهران با توجه به در آمدهایی که دارد بايد بتواند شهر  تهران را اداره کند اما واقعیت اين است که هزینه اداره شهر تهران بالا است و برای کاهش این هزینه باید از سایر دستگاه‌ها کمک گرفت.

پیر هادی اظهار داشت: نباید تنها بار هزينه اداره شهر تهران بر دوش مردم آن باشد و باید دانست که هنگامی که اتوبانها و بزرگراهها را ساخته می شوند یکبار هزینه می شود اما نگه داشت آن نیز هزینه دارد و دولت در این زمینه باید شهرداری را یاری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد : قطعا حضور شهردار در جلسات هیئت دولت موثر خواهد بود وبا کمکی که دولت به شهرداری خواهد کرد باری نیز از روی دوش مردم برداشته خواهد شد.
برچسب ها: شورا ، هزینه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار