نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه شوراهاي اسلامي نبايد گرايش هاي سياسي را در امور به كار گيرند، گفت: تداخل گرايش هاي سياسي موجب مي شود شوراها به ميدان رقابت سياسي دو گروه مخالف تبديل شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، غلامرضا تاجگردون در نشست با اعضاي شوراي اسلامي شهر باشت افزود: شوراها به عنوان يك نهاد محلي و شهري مي توانند بيشترين نقش را در اداره محلي امور مردم به عهده گيرند.
وي بيان كرد: مسووليت سنگين مديريت و اداره كلان شهر باشت جز با همگرايي، تفاهم، تعامل، همكاري و احترام متقابل ممكن نيست.
تاجگردون اظهار كرد: شوراها بايد بر مبناي كار كارشناسي و بحث هاي عالمانه مشكلات و مطالبات مردم را بررسي و براي رفع آنها تصميم گيري كنند.
وي عنوان كرد: تركيب شوراي اسلامي شهر باشت به دليل آنكه از نظر سني، طايفه اي و سليقه اي متفاوت است رضايت بخش خواهد بود.
تاجگردون با بيان اينكه هيچگونه دخالتي در انتخاب شهردار باشت نداشتم، ابراز داشت: همدلي اعضاي شورا و شهردار اين شهر موجب پيشرفت روزافزون آن مي شود.
وي خواستار برقراري ارتباطات هر چه بيشتر و تعامل اعضاي شوراي باشت با نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي در زمينه رفع مشكلات اين شهر شد.
در اين نشست اعضاي شوراي اسلامي باشت در زمينه اقدامات عمراني، مشكلات شهري، مشكلات مربوط به شهرداري و حقوق كارگران و كاركنان آن، استقلال دستگاه هاي اجرايي غيرمستقل اين شهر و مشكل بيكاري بحث و تبادل نظر كردند./س
برچسب ها: شورا ، سیاست ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.