تيم شهدای چالوس با کسب مقام قهرمانی در مسابقات این فصل ليگ دسته يك فوتسال بانوان باشگاه هاي مازندران،به عنوان نماینده مازندران به زیرگروه فوتسال بانوان باشگاه های کشور نیز صعود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،در هفته های پایانی رقابت‌هاي ليگ دسته يك فوتسال بانوان باشگاه‌هاي استان مازندران،متمرکز در بهنمیر شهرستان سوادکوه برگزارشد،تیم شهدای چالوس در نخستین بازی با نتیجه 4بر یک تیم صنعت ساری را شکست داد و با این پیروزی جشن قهرمانی برپا کرد.

البته تیم شهدای چالوس در دومین دیدار خود پس از قطعی شدن قهرمانی خود در این رقابتها با نتیجه پرگل 6 بر یک برابر تیم آلاشت مرغ سوادکوه تن به شکست داد که تاثیر در قهرمانی این تیم نداشت.

همچنین تیم رده دومی شمال گستر نوشهر با تساوی 3 بر 3 برابر تیم صنعت ساری موقعیت خود به عنوان تیم دوم جدول حفظ کرد.

در دیگر دیدارهای مهم برگزار شده،تالار دریای بهنمیر 2بر یک تیم دهیاری کلاکسرآمل را شکست داد،آلاشت مرغ سوادکوه در برابر تیم سعادت پل سفید با نتیجه 3 بر صفر صاحب برتری شد و تیم دهیاری کلاکسرآمل با نتیجه 3بر یک از سد تیم سعادت پل سفید گذشت.

درپایان رقابتهاي امسال ليگ دسته يك فوتسال بانوان باشگاه هاي مازندران،تيم شهدای چالوس با کسب 15 امتیاز قهرمان شد و تیم های شمال گسترنوشهر با كسب ۱3 امتياز و آلاشت مرغ سوادکوه با 12 امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رقابتهای فصل جديد ليگ دسته يك فوتسال بانوان باشگاه هاي استان مازندران،8تيم شامل سعادت پل سفيد،شهداي چالوس،دهياري كلاكسترآمل،شكوه نوشهر، كشتارگاه آلاشت مرغ سوادكوه،شمال گستر نوشهر،درياي بهنمير و صنعت ساري در7 هفته با هم مسابقه دادند/س.

برچسب ها: چالوس ، فوتسال ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.