برنامه «جمعیت حال و آینده» با رویکرد موشکافانه به مسائل جمعیتی ایران و نقد و بررسی بحران جمعیت ایران هر هفته دوشنبه از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسین سعیدی سردبیر و تهیه کننده این برنامه گفت: سقوط آزاد نرخ رشد جمعيت موجب خواهد شد تا بخش اعظم جمعيت كشور ما را در سه دهه آينده افراد سالخورده تشكيل دهند، به جهت اهمیت این موضوع برنامه «جمعیت حال و آینده » طراحی شد تا مردم را با عوارض بحران کاهش جمعیت و راه حل کاهش باروری در ایران آشنا کند.

سردبیر و تهیه این برنامه افزود: در این برنامه صاحبنظران و اساتید برجسته جمعیت شناسی ، جامعه شناسی و روانشناسی ، اساتیدی چون دکتر مجید کوششی( جمعیت شناس)، دکتر حسین محمودیان (جمعیت شناس) دکتر افسر افشار نادری (جامعه شناس) دکتر عیسی مراد (روانشناس) دکتر ولایت ا... درویشی (روانشناس) حضور دارند و به موشکافی دلایل ایجاد بحران جمعیتی ایران تا دو سه دهه اخیر خواهند پرداخت و راهکارها و تدابیر مواجه با این بحران را ارائه می دهند.

وی خطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص باز بینی در سیاست های جمعیتی و جلوگیری از کاهش جمعیت، در این برنامه تغییر در سیا ست ها ی جمعیتی و راه حل های گرایش جوانان به ازدواج  و باروری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه کاری از گروه جامعه دوشنبه ها ساعت 10 تا 11 با کارشناسی حمید عبیدی ، سردبیری و تهیه کنندگی محمد حسین سعیدی و با اجرای لیدا وحیدی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 تقدیم علاقه مندان می شود./ي2
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.