شبكه‌هاي راديويي با توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع و تفريحي تلاش مي‌كنند تا آخر هفته شاد و مفرحي را براي مخاطبان خود فراهم نمايند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبكه‌هاي راديويي با توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع و تفريحي تلاش مي‌كنند تا آخر هفته شاد و مفرحي را براي مخاطبان خود فراهم نمايند.

پنج‌شنبه 28 شهريور:

راديو صداي آشنا:

"جام جم" عنوان برنامه‌اي از شبكه جهاني صداي آشنا است كه با هشت آیتم تاریخی و فرهنگی با مخاطبان همراه می شود: حسین یونسی سردبیر و تهیه کننده، بهناز بهروزی گوینده، زهره نوربخش نویسنده، طیبه خادم جعفری گزارشگر، و امیرکریمی مترجم، در این برنامه همراه شما خواهند بود. گروه فرهنگ و تمدن تولید این برنامه را بر عهده دارد. "جام جم" را پنجشنبه ها ساعت 23:00 به وقت تهران برابر با ساعت18:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای اشنا بشنوید.

راديو تهران:

برنامه "مسابقه صد در صد" كه با رويكرد طنز به بيان مشكلات و معضلات شهر تهران مي‌پردازد، پنج‌شنبه ها ساعت 19 تا20:30 از شبكه راديويي جوان پخش مي‌شود. كاريصداتور، گزارش‌هاي مردمي، نمايش راديويي، تلفن‌ها و پيامك‌هاي مردمي، از جمله آيتم‌هاي اين برنامه است. اسماعيل باستاني تهيه كننده، و اميرحسين اسبقي سردبير اين برنامه 90 دقيقه‌اي هستند.

راديو فرهنگ:

برنامه بامداد فرهنگی برنامه صبحگاهی رادیو فرهنگ است که هر روز از ساعت 6:30 تا 8 از رادیو فرهنگ پخش می شود. این برنامه شامل بخش هایی نظیر صبح و زندگی، نمای نزدیک و روزنگار فرهنگی خواهد بود. بامداد فرهنگي به سردبیری و تهیه کنندگی پرویز جمالی و با اجرای مهدی محمدیان تقدیم شنوندگان صبحگاهی رادیو فرهنگ خواهد شد.

جمعه 29 شهريور:

راديو جوان:

"يك سبد ترانه" عنوان برنامه‌اي از گروه فرهنگ و جوان راديو جوان است كه جمعه‌ها ساعت 21:00 از اين شبكه راديويي پخش مي‌شود. هرهفته در برنامه يك سبد ترانه با يك خواننده گفتگو مي‌شود. معرفي موسيقي فيلم، مسابقه تشخيص صداي خوانندگان، موسيقي فيلم و سريال‌ها از ديگر آيتم‌هاي اين برنامه است. همچنين در يك سبد ترانه 5 ترانه كه از سوي مخاطبان به عنوان 5 ترانه برتر در طول هفته انتخاب مي‌شود، معرفي و پخش مي‌شود. مهدي شاهرضايي سردبير و سيروس رجبي تهيه كننده اين برنامه هستند.

راديو ايران:

برنامه "مسابقه چهارفصل" كه روزهاي جمعه از ساعت 16 تا 16:45 از راديو ايران پخش مي‌شود، به سردبيري و تهيه‌كنندگي نسرين ادهمي و گويندگي محمودرضا قديريان تهيه مي‌شود. مسابقه دانش و بينش، واژگان كوتاه، سؤالات جدولي با حضور دو گروه دو نفره از جمله بخش‌هاي اين برنامه 45 دقيقه‌اي است.

راديو اقتصاد:

"مسابقه اقتصادي" عنوان برنامه ایست از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد که جمعه شبها بصورت تولیدی از این شبکه به روی آنتن میرود. شرکت کنندگان این برنامه هرهفته از میان کارکنان و خانواده‌های نهادها، ادارات و سازمانها بخصوص سازمانهای اقتصادی انتخاب می‌شوند و سوالات و پرسشهایی که از شرکت‌کنندگان این برنامه پرسیده می‌شود نیز طوری طراحی می‌شوند تا در زمینه فعالیتها و اقدامات همان سازمان باشد. سوالات و پرسش‌های این مسابقه رادیويی بیشتر در زمینه اطلاعات عمومی در حوزه‌های مختلف اقتصادی ( صنعتی، کشاورزی، تجاری، خدماتی، صادرات و واردات و ....) ، اخبار اقتصادی رسانه ها و طرح‌ها و پروژه های مهم اقتصادی کشور، تهیه و تنظیم می‌شوند. آیتم اولین‌ها ، بیشترین‌ها و بهترین‌ها و قسمت‌های مختلف و متنوع دیگر، از جمله بخش‌های تشکیل دهنده این جنگ جذاب و شنیدنی رادیويی خواهند بود. مسابقه اقتصادی به سردبیری و تهیه کنندگی حسین سلطانی و گویندگی حمیده رستگاردوست جمعه شبها ساعت 20:05 از رادیو اقتصاد تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

راديو نمايش:

"صورتك" برنامه نمايشي راديو نمايش است كه آثار فاخر ايران و جهان را تنظيم و به صورت نمايش راديويي پخش مي‌كند. اين برنامه جمعه‌ها ساعت 15:45 و به مدت 30 دقيقه پخش مي‌شود. امير زنده‌دلان سردبير و كارگردان، ژاله محمدعلي تهيه‌كننده، علي حاجي‌نوروزي صدابردار و احمد گنجي، ميرطاهر مظلومي، بهرام سروري نژاد، ماندانا اصلاني و مونا صفي بازيگران اين نمايش هستند.

راديو ورزش:

"روز هفتم" عنوان برنامه اي است كه روزهاي جمعه از ساعت 8 الي 10 صبح به صورت زنده از راديو ورزش پخش مي شود. اين برنامه صبحگاهي از قسمتهاي طنز ومتنوعي تشكيل شده است و مروري خواهد داشت به اتفاقات هفته گذشته از نگاه طنز ، گزارش ورزشي ، ارتباط با مسئولين ،ورزشكاران ومربيان وقسمتهاي شاد ومتنوع صبحگاهي ديگر. جهانگير چراتي سردبير، مريم رستمي تهيه كننده، حافظ كاظم زاده گوينده، پيمان غريب پناه و مريم باقري بازيگران روز هفتم هستند.

راديو سلامت:

"قاصدك"عنوان برنامه اي شاد و آموزنده است كه براي گروه هاي سني الف(كودكان 4 تا 7 سال ) تهيه شده و از زبان مادري است كه براي كودكان خود قصه مي گويد و تلاش مي كند از طريق قصه به صورت غير مستقيم به كودكان آموزش دهد. اين قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردي، اجتماعي، سلامت معنوي و ابعاد مختلف حوزه سلامت روايت مي شود. قاصدك هرشب ساعت 20:30 به مدت 15 دقيقه به روي آنتن مي رود.تهيه كننده اين برنامه زهرا سرمعلي، گويندگي وبازيگري ليلا صابونچي همچنين محمد رضا قلمبر، سارا عرب پوريان و گلچره مودتي زند مي باشند. مشاور اين برنامه معصومه ذباح است.

راديو تهران:

رادیو تهران برنامه "توقف بي‌جا" را با رویکرد سرگرمی و طنز جمعه ها ساعت 9 تا 10:30 از اين شبکه رادیویی تقديم شنوندگان مي‌نمايد. اين برنامه براي تاثيرگذاري برمخاطب خود،كاركرد سرگرمي و طنزرا بارویکرد خبري رسانه تركيب كرده‌است و با زبان طنز وشعر، مسائل ودغدغه‌هارا به شنونده هاگوشزد مي‌كند.: برنامه جديد توقف بيجا كاري ازگروه نيمروزي راديو تهران است كه جمعه‌ها ازساعت 9 با آخرين رويدادها واتفاقات خبري درطول هفته، نقد و انتقاد مسئولان به زبان طنز همراه شنوندگان خواهد بود. اين برنامه با ساختاري ساده وهمچنين زباني روان، اخبارورويدادهاي خبري را كه طي يك هفته درحوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي وفرهنگي و... رخداده درفضايي مفرح و با نگاهي طنز به نقد مي‌كشد. اميرحسين ثقفي تهيه‌كننده، صادق عبداللهي کارشناس- مجری و نویسنده و رضا احسان پور مجری توقف بيجا هستند.

راديو فرهنگ:

جای پای کودکی کاری از گروه جامعه راديو فرهنگ است که جمعه ها ساعت 12 تا 12:30 پخش می شود. امیر رضا راز تهیه کنندگی این برنامه شاد را بر عهده دارد كه ويژه كودكان تهيه و پخش مي‌شود. نویسندگی سردبیری و اجرای این برنامه به عهده معصومه آقاجانی می باشد./ي2


برچسب ها: رادیو ، برنامه ، آخر هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار