ايرانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

احتمال تعيين اعضاي کميته تفحص از سازمان چاي در هفته آتي

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس با اشاره به تصويب تحقيق و تفحص از سازمان چاي در صحن‌علني بهارستان گفت: با توجه به مشغله کاري کميسيون کشاورزي در هفته جاري، اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از سازمان چاي احتمالا در هفته آتي مشخص خواهند شد.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصويب تحقيق و تفحص از سازمان چاي در صحن‌علني بهارستان، گفت: با توجه به مشغله کاري کميسيون کشاورزي در هفته جاري، اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از سازمان چاي احتمالا در هفته آتي مشخص خواهند شد.

وي در ادامه افزود: در جلسه روز سه‌شنبه کميسيون کشاورزي، صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان و خانم ابتکار رئيس سازمان حفاظت از محيط‌زيست مهمان اين کميسيون خواهند بود لذا برنامه کاري کميسيون کشاورزي يک مقدار تحت‌الشعاع اين موضوع است و بنده گمان نمي‌کنم در هفته جاري فرصتي براي تعيين اعضاي کميته تحقيق و تفحص از سازمان چاي فراهم شود.

عضو کميسيون کشاورزي در پايان به محورهاي اين تفحص اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد غير قابل دفاع سازمان چاي کشور در حمايت از چايکاران و واردات چاي در زمان توليد و عرضه اين محصول در کشور منجر به ضرر و زيان چاي‌کاران شده که باعث دغدغه نمايندگان در اين زمينه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، تفحص ، چای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار