عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در مورد بررسي حادثه به وقوع پيوسته در زمان بازگشت رئيس‌جمهور از نيويورك در فرودگاه تهران توسط مجلس و كميسيون امنيت ملي گفت: در جلسه كميسيون بررسي‌هايي صورت خواهد گرفت تا نظر اعضاي كميسيون امنيت در اين رابطه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران صبح ديروز در حالي که رئیس جمهور، از سفر پنج روزه نیویورک به تهران بازگشت، جمعی از مردم به صورت داوطلبانه برای استقبال از وي به فرودگاه مهرآباد رفته بودند، که در میان اين جمعیت استقبال کننده، گروهی هم به روند تحولات رخ داده در نیویورک معترض بودند.

در پی اعلام خبر رسمی تماس تلفنی اوباما و حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی و مصاحبه‌های دولتمردان آمریکایی در خصوص این مکالمه، عده‌اي از مخالفين در فرودگاه مهرآباد تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

در همين راستا محمد‌حسن آصفري عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد بررسي حادثه به وقوع پيوسته در زمان بازگشت رئيس‌جمهور از نيويورك در محل فرودگاه مهرآباد از سوي مجلس و كميسيون امنيت ملي گفت: دلايل وقوع اين حادثه هنوز مشخص نيست و در حال حاضر نيز در دستور كار مجلس و يا كميسيون قرار نگرفته است.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا به نظر شما اين حادثه به صورت سازمان‌دهي شده صورت گرفته يا خير اظهار داشت: تا قبل از بررسي كامل اين مسئله نمي‌توان در مورد اين موضوع كه اعتراض به رئيس‌جمهور در فرودگاه به صورت سازمان‌دهي شده انجام گرفته يا خير، اظهارنظر كرد.   
 
همچنين سيد باقر حسيني عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در همين رابطه گفت: در جلسه بعدازظهر كميسيون بررسي‌هايي صورت خواهد گرفت تا نظر اعضاي كميسيون امنيت در اين رابطه مشخص شود.   
 
اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا به نظر شما حادثه فرودگاه مهرآباد نيز مانند حادثه 22 بهمن قم سازمان دهي شده بوده يا خير اظهار داشت: اميدواريم كه اين‌گونه نباشد زيرا واقعا اين‌ حركات درست نيست.
 
وي در ادامه با محكوم كردن تحركات غيرمنطقي اين‌چنيني بيان كرد: به هر حال كشور از قانوني يكپارچه و تبيين شده برخوردار است و نبايد به صورت خودسرانه در اين رابطه اقدام كرد.   
 
حسيني ادامه داد: در شان ملت و نظام جمهوري اسلامي نيست كه براي اظهار ناراحتي و يا بيان اعتراض در مورد هر مسئله‌اي بخواهند اين گونه اقدام كنند.    
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: مطمئن نيستم كه اين مسئله در جلسه بعدازظهر كميسيون امنيت بررسي شود اما معمولا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است در حالي که حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به ایران بازگشت، جمعی از فعالین دانشجویی در ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد که مسیر خروج رئیس‌جمهور بود تجمع کرده و به مذاکرات صورت گرفته بین وزرای خارجه ایران و آمریکا اعتراض کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار