در پایان مسابقات قهرمانی جهان در بخش تایم تریل انفرادی جاده (تونی مارتین) از کشور آلمان توانست با پیشی گرفتن از دیگر رکاب زنان سکوی اولی را از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پایان مسابقات قهرمانی جهان در بخش تایم تریل انفرادی جاده (تونی مارتین) از کشور آلمان توانست با پیشی گرفتن از دیگر رکاب زنان سکوی اولی را از آن خود کند.
 
تونی مارتین در رقابت قهرمانی جهان در ماده تایم تریل انفرادی توانست بزرگانی هم چون بردلی ویگینز از کشور بریتانیا که قهرمان (توردوفرانس و قهرمان المپیک در سال 2012 )و فابین کانچلارا از کشور سوئیس که (برنده مدالهای بیشمار در قهرمانی جهان و المپیک ) را با یک رقابتی سخت پشت سر بگذارد و سکوی اول این رقابت ها را از آن خود کند.
 
گفتنی است؛ تونی مارتین در سالهای 2011 و2013 موفق به بردن یک مرحله از توردوفرانس شده است و این سومین سال متوالی شرکت این رکابزن در این رقابت ها بود که در پایان قهرمان تایم تریل انفرادی در ماده جاده در مسابقات قهرمانی شد.
 
جدول رده بندی :
1_تونی مارتین با ثبت زمان 1ساعت و5 ثانیه و 36 صدم ثانیه
2_بردلی ویگینز با ثبت زمان 1ساعت و 46 ثانیه و 9 صدم ثانیه
3_فابین کانچلار با ثبت زمان 1ساعت و 48 ثانیه و 34 صدم ثانیه
 
رقابت بزرگ رکابزنان در ماده استقامت جاده ،فردا 29 سپتامبر 2013 (7 مهر ماه) در ایتالیا برگزار خواهد شد که در انتها بهترین رکابزن استقامتی جاده در دنیا در شهر فلورانس معرفی خواهد شد.
برچسب ها: آلمان ، کشور ، زنان ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار