مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از امضای تفاهمنامه سلامت ویژه دانش آموزان با مدارس محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

 فاطمه داداش زاده درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس و فرارسیدن ماه مهر، امضای تفاهمنامه سلامت ویژه دانش آموزان با مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار گرفت.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این تفاهمنامه دوره های آموزشی سلامت ویژه دانش آموزان مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.
داداش زاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: درهمین راستا جلسات کار گروه های سلامت درمنطقه 19 به منظور برطرف ساختن معضلات رفتاری دانش آموزان در حوزه سلامت برگزار می شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از معضلات رفتاری دانش آموزان از جمله افسردگی، اضطراب، استرس و خشنونت از اقدامات اجرایی این طرح است.
داداش زاده درپایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری جلسات هم اندیشی و مشترک حوزه سلامت با مدیران و کارشناسان مسئول آموزش و پرورش منطقه 19 پیرامون روش اجرایی برگزاری دوره های آموزشی در مدارس، تهیه محتوای آموزشی، تهیه، چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی در مدارس از اقدامات دیگر این طرح است./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار