عضو حزب مردم‌سالاری گفت: نهمين جلسه شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري در ارتباط با موضوعات مختلفي همچون بررسي تشكيل جبهه اعتدال و نحوه همکاری حزب با دولت تدبیر و امید در روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نهمین نشست جلسه شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در مهرماه اظهار داشت: در نشست‌های ماهانه حزب مذکور مباحثی را به عنوان دستور کار خود مدنظر قرار خواهيم داد و آن‌ها را با حضور اعضای شورای مرکزی، کمیته‌ها، دبیران استانی به بحث و بررسی مي‌گذاريم.
 
وی افزود: تحلیل مباحث سیاسی روز، تشكيل جبهه اعتدال، حزب فراگير، ادامه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کنگره سالانه حزب در بهمن ماه و ادامه تبیین راهبرد اساسی در نحوه همکاری حزب با دولت تدبیر و امید از جمله موضوعاتی است که در نشست روز سه‌شنبه هفته جاري مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
این فعال سیاسی به فعاليت‌هاي حزب مردم‌سالاري در خصوص نحوه ورود به انتخابات مجلس دهم اشاره و تصریح کرد: در جلسه روز سه‌شنبه نهم مهر ماه درباره ورود به انتخابات دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي بحثی را در دستور کار قرار نداده‌ايم بلكه براساس مصوبات قبلی بررسي چنين مسئله‌اي را به کنگره بهمن ماه موکول کرده‌ایم.

پيش از اين مطهري‌نژاد خبر برگزاري كنگره سالانه حزب مردم‌سالاري را به باشگاه خبرنگاران داده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مطهری ، مدنظر ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار