فرماندار اراک گفت: رئیس جمهور در سفر به نیویورک از حق ملت ایران دفاع و حقانیت این ملت بزرگوار در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای را به جهانیان ثابت کرد.

پورقاسميان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: سخنان رييس جمهوري در سازمان ملل متحد نه تنها بارقه اي از اميد در بين ايرانيان ايجاد كرد، بلكه بار ديگر همه ملتهاي دنيا را براي ايجاد صلح و دوستي و امنيت پايدار فرا خواند.
وي با يادآوري رويكرد جديد دولت دكتر روحاني اظهار كرد: به طور قطع، تدبير، اعتدال و احترام متقابل به ديگر كشورها و ملتها زمينه ساز ايجاد صلح پايدار خواهد بود كه سخنان دكتر روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل گوياي همين امر بود.
وي اضافه كرد: ديپلماسي دولت جديد با رويكرد اعتدال نويد بخش آينده اي روشن خواهد بود و در اين مسير لازم است تا همه خدمتگزاران و سربازان نظام جمهوري اسلامي نيز رييس جمهور منتخب را ياري دهند.
پورقاسميان افزود: دولت يازدهم گفتمان جديدي را در عرصه بين المللي به كارگرفته كه در آن از حقوق ملت شريف ايران در حوزه هاي مختلف به ويژه فناوري صلح آميز هسته اي دفاع مي شود.
او گفت: جمهوري اسلامي ايران بارها وبارها اعلام كرده كه به دنبال سلاح هسته اي نبوده و نخواهد بود و خود قرباني سلاحهاي كشتار جمعي است./س
برچسب ها: حق ، ملت ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.