شهردار کلانشهر قم گفت: مراجع عظام تقلید نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همواره تاکید داشته‌اند و ما نیز در راستای عمل کردن به این رهنمودها نسبت به انجام تبلیغات شهری در خصوص حفظ حرمت شهر مقدس قم اهتمام داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری در دیدار با مراجع تقلید به ارائه گزارشی در خصوص مهم‌ترین اقدامات انجام شده در طول دو سال فعالیت خود در مدیریت شهری قم پرداخت و همچنین برنامه‌های شهرداری کلانشهر قم در دوره جدید مدیریت شهری قم را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کلانشهر قم رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی در زمینه پروژه‌های عمرانی شهر به توفیقات ارزنده‌ای دست یافتیم.

شهردار کلانشهر قم در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در کلانشهر قم بیان کرد:‌ مراجع عظام تقلید نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همواره تاکید داشته‌اند و ما نیز در راستای عمل کردن به این رهنمودها نسبت به انجام تبلیغات شهری در خصوص حفظ حرمت شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت اهتمام داشته‌ایم.

وی ضرورت توجه به پاکیزگی و نظافت شهر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در عرصه مدیریت ترافیک نسبت به راه‌اندازی 28 خیابان طی دو سال گذشته در قم اقدام کرده‌ایم.

دلبری روند اجرای پروژه منوریل قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: فاز دوم این پروژه ویژه منطقه پردیسان در دست اجرا است و طلاب و عموم مردم که در منطقه پردیسان ساکن هستند با راه اندازی منوریل ظرف مدت زمان 3 دقیقه به حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌رسند.

شهردار کلانشهر قم به احداث پروژه بلوار پیامبر اعظم اشاره کرد و افزود: بلوار پیامبر اعظم 18 سال معطل مانده بود ولی با تلاش شبانه‌روزی نیمه شعبان امسال بلوار پیامبر اعظم(ص) بازگشایی شد.

وی اهتمام به جنبه‌های بین‌المللی شهر مقدس قم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مردم قم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و تلاش خواهیم کرد که رضایت مردم این شهر را فراهم کنیم./س

برچسب ها: قم ، اهتمام ، جدی ، پروژه ، فرهنگی ، حفظ ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.