ده هزار اصفهانی با حضور در جشن پرواز بادبادک‌ها به استقبال بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این جشن که در بستر خشک زاینده‌رود و در مجاورت پل تاریخی خواجو برگزار شد ، خانواده‌های اصفهانی با شور و اشتیاق خاصی به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان سلامی دوباره گفتند.

مدیر اجرایی استان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حاشیه برگزاری این جشن در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان یک حماسه است ، حماسه‌ای برای شادی و نشاط و رهاوردی فرهنگی است که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

مجتبی شهیدی ادامه داد: جشن پرواز بادباک‌ها نیز یکی از این موقعیت‌های فرهنگی است که ما به منظور افزایش شور و نشاط در اهالی نصف جهان و انجام حرکتی تبلیغاتی تدارک دیده‌ایم ، ضمن آن که این جشن  برنامه‌های جشنواره بیست و هفتم را نیز به طور رسمی کلید می‌زند.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های جنبی جشنواره بیست و هفتم تصریح کرد: برنامه‌های متنوع جنبی دیگری نیز برای جشنواره پیش بینی شده است که بزرگ‌‌ترین آن‌ها جشن بزرگ پروانه‌ها است که با حضور مجریان نام آشنای کودک و نوجوان در ورزشگاه 25 آبان اصفهان برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار