فرمانده سپاه استان قم گفت: همان روزهایی که رزمندگان ما در جبهه‌ها می‌جنگیدند پیام انقلاب را به سراسر جهان صادر کردند و امروز نتیجه آن جانفشانی‌ها را در لبنان و سوریه مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب بود؛ در آن برهه زمانی دشمنان تهدیدی جدی علیه نظام اسلامی را سازمان‌دهی کردند ولی امام خمینی(ره) با درایت و هوشیای و درس‌آموزی از مکتب امام حسین(ع) این تهدید را به فرصتی برای پیشرفت انقلاب تبدیل کردند و زیبایی‌های فراوانی را به وجود بیاورند.
وی افزود: هر ساله در هفته دفاع مقدس کسانی که از قافله شهدا عقب مانده‌اند به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آنها برنامه‌هایی را تدارک می‌بینند که یکی از آنها برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی یکی از عملیات‌های دوران جنگ است.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه هر جا عطر شهدا باشد مشتاقان فراوانی به سمت آن می‌آیند خاطرنشان کرد: جمعیت حاضر در این نمایشگاه با کاری که صورت گرفته قابل مقایسه نیست زیرا مردم ما می‌دانند که نباید به امکانات توجه کرد بلکه یاد و نام شهدا ملاک اصلی است و همین مسئله آنها را هر شب به این مکان می‌کشاند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.