مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: بهره مندي و استفاده از سهميه مناطق محروم نفت خيز مهمترين خواسته مردم اين شهرستان از دولت تدبير و اميد است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، محمد باورساد در آيين بازديد از تاسيسات نفتي گچساران افزود: اين شهرستان در سال 92 از ليست مناطق محروم نفت خيز خارج شده در حالي كه هيچ يك از شاخص هاي منطقه توسعه يافته را ندارد.
وي با اشاره به مشكلات مردم گچساران به دليل دائمي نبودن پروازهاي فرودگاه نفت گچساران، بيان كرد: مهمترين عوامل توسعه يافتگي هر منطقه وجود راه هاي ارتباطي زميني، هوايي و ريلي بوده كه اين شهرستان از آن محروم است.
باورساد اظهار كرد: بيمارستان نفت دوگنبدان به هيچ وجه شايسته شهري كه 20 درصد از نفت كشور را توليد مي كند نيست.
وي با اشاره به در اولويت بودن برنامه هاي اقتصادي و رفاهي مردم در دولت تدبير و اميد، عنوان كرد: اميد است با بهره مند شدن گچساران از سهميه مناطق محروم نفت خيز گام مهمي براي محروميت زدايي از اين شهرستان برداشته شود.
باورساد ابراز داشت: مردم گچساران در زمان مبارزه با رژيم ستمشاهي و دوران هشت سال دفاع مقدس پيشرو بودند و امروزه نيز در سنگر تحريم هاي اقتصادي صبورانه مشكلات ناشي از آلايندگي تاسيسات نفتي را تحمل مي كنند.
وي افزود: توجه مسوولان استاني و كشوري به مشكلات مردم شهرستان گچساران عزم آنان در زمينه وفاداري به نظام و انقلاب را استوارتر و راسخ تر مي كند./س
برچسب ها: شاخص ، توسعه ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.