رئیس دانشگاه گیلان گفت: امسال در پردیس منطقه آزاد انزلی تعداد رشته‌های تحصیلی از 21 به 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالله حاتم‌زاده امروز در رشت با اشاره به تعداد پذیرش دانشجوی دانشگاه گیلان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید حدود 7 هزار نفر دانشجو جذب دانشگاه گیلان شدند.

وی افزود: 2 هزار و 500 نفر دانشجوی کارشناسی و بقیه تحصیلات تکمیلی شامل ارشد و دکترا هستند.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه امسال دانشکده فنی‌مهندسی شرق گیلان در واجارگاه رودسر افتتاح شده است، تصریح کرد: از امروز شنبه این دانشکده به صورت رسمی برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشکده مذکور روزانه و شبانه هر کدام با چهار رشته دایر است، خاطرنشان کرد: در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی رایانه، مهندسی صنایع و علوم مهندسی به صورت روزانه و شبانه پذیرای 400 نفر دانشجو هستیم.

حاتم‌زاده درباره پردیس دانشگاه گیلان در منطقه آزاد انزلی بیان کرد: امسال در پردیس این دانشگاه تعداد رشته‌های تحصیلی از 21 رشته به 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پردیس ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: امسال در 48 رشته در پردیس دانشجوی دکترا جذب می‌شوند و با توجه به هماهنگی با سازمان سنجش اقدام‌های اولیه انجام شده و ثبت‌نام پایان گرفته است و در هفته جاری امتحان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشجویان دکترای پردیس در سال جاری فعال شوند.

وی درباره میزان شهریه دانشجویی در پردیس دانشگاه گیلان منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به نوع رشته تا سقف 14 میلیون تومان برای تمام دوره در پردیس شهریه گرفته می‌شود.

حاتم‌زاده اضافه کرد: برای دوره دکترا و کسانی که به صورت تئوری‌کار هستند 45 میلیون تومان و افرادی که درس عملی دارند شهریه آنها 55 میلیون تومان برای تمام دوره است.

وی تعیین شهریه پردیس را توسط هیئت امنای دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: مبالغ مذکور در طول تحصیل از دانشجویان دریافت می‌شود./ج1

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.