بهزادی از عملکرد ورزشکاران کشورمان در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان گفت: مسلما عملکرد بانوان دوومیدانی کار کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی خوب بود. زمانی که یک رکورد جابجا شده و سه مدال طلا به دست آمده نمی‌توان از عملکرد بانوان دوومیدانی کار به غیر از رضایت، چیز دیگری گفت. خوشبختانه خانم‌ها طوسی و رجبی خیلی خوب و قدرتمند ظاهر شدند و به 3 مدال طلا رسیدند.
 
وی اظهار داشت: عملکرد این دو نفر صددرصد خوب بود و امیدوارم دیگر نمایندگان ایران هم به مدال‌های دوومیدانی کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی بیفزایند و شاهد مدال‌های دیگری باشیم.
 
نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: خانم‌های دوومیدانی کار ایران اگر فرصت بروز توانایی‌های خود را داشته باشند عملکرد خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت. خانم‌های ایرانی از نظر فیزیکی و توانایی بدنی قوی‌تر از رقبای خود در آسیا و حتی جهان هستند و اگر از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی حمایت شوند به غیر از آسیا می‌توانند در سطح جهانی هم درخشان ظاهر شوند.
 
بهزادی برنامه آینده بانوان دوومیدانی کار کشورمان را آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا در بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: قطعا بانوان کار سختی در بازی‌های آسیایی خواهند داشت چرا که در آنجا نفرات برتر آسیا حضور می‌یابند اما اگر حمایتی که از بانوان دیگر کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد از بانوان کشورمان نیز انجام شود قطعا آنها می‌توانند همچون گذشته در میادین مختلف مدال‌آور شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار