جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شاهد پیشرفت های بزرگی در کشور هستیم و باید دانست که دفاع مقدس حقیقتی از حقایق اسلام بود که مشخص شد.

سردار پایکیاری که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در هفته دفاع مقدس گفت:امام خمینی (ره)در قیام سال 42 باتوجه به شکست فرمودند که "سرباز های من در گهواره و دامن مدار هستند"و تاکید داشتند که شاه باید برود و همین اتفاق هم افتادسالروز شکسته شدن محاصره آبادان اتفاقی ارزشمند در دوران دفاع مقدس است امام راحل فرمودند"صدای شکسته شدن استخوان استکبار آمد".

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در مورد فروپاشی شوروی سابق هم با برخورداری از ارتش سرخ و چندین بمب اتم ایشان پیش بینی دقیقی از فروپاشی این کشور داشتند که محقق شد در زمان تسخیر لانه جاسوسی دانشجویان و مردم این مهم را انجام دادند و مستشارات آمریکایی را دستگیر کردندو آمریکا را به خواری کشاندند.

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این موضوع که دفاع مقدس حقیقتی از حقایق اسلام بوداضافه کرد : امام خمینی (ره)حرف ها و گفته های زیادی دارند که هر کدام در زمان خاص خود محقق شده است اگر به این حرف ها باور نداریم باید به اعتقادات خود برگردیم امروز شاهد پیشرفت های بزرگی در کشور هستیم دفاع مقدس حقیقتی از حقایق اسلام بود که مشخص شد.

وی گفت: در عملیات های مختلف پیروزی های بسیاری را کسب کردیم و اسرای زیادی از ارتش دشمن را به اسارت در آوردیم که مبنای همه این پیروزی ها ارتباط رزمندگان اسلام با درگاه الهی بود.

سردار پاکیاری با اشاره به سختار قوی نظامی دشمن تاکید کرد :کمترین ابزار یگان زره ای و توپخانه سپاه از غنیمت هایی بود که از دشمن گرفته شده بود و توانستیم قوت بگیریم سلاح عاملی مهم است و لی در جنگ تعیین کننده نیست دشمن از همه کشور های بزرگ سلاح دریافت می کرد و در این راستا میلیارد ها دلار هزینه می کرد .

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه اظهارداشت : ولی هم اکنون مرز های کشور همان مرز های زمان جنگ هستندو ملت ایران محکم تر از گذشته ایستاده اند دشمنانی که دنبال خواری و از بین رفتن ایران و نظام جمهوری اسلامی بودند رزمندگان ما لباس خواری را بر تن دشمن کردنددشمن تا امرزوز به اهداف خود نرسیده است و از هر شرایط و ابزاری برای تحقق این امر استفاده می کند./س


برچسب ها: دفاع مقدس ، محاصره ، شوروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.