بازيكن دريافت كننده تيم ملي واليبال ايران گفت: براي تيم هاي مدعي آسيايي، خوب بازي كردن و پيروزي مقابل ايران به اندازه قهرماني ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمزه زريني اظهار داشت: تا جايي كه بازيكنان تيم هاي ديگر را ديده ايم همه تيم ها با تمام توان خود وارد مسابقات قهرماني آسيا شده اند. مسابقات سطح بالايي دارد. مردم نيز در دوره گذشته مسابقات سطح رقابت هاي قهرماني آسيا را ديده اند و مي دانند كار سختي داريم. ما در دو دوره گذشته دوم و اول شديم و حالا حتي كارمندان هتل هم ما را قهرمان صدا مي كنند و همين موضوع فشار زيادي روي ما وارد مي كند.

 وي ادامه داد: همه تيم ها براي رويارويي با ما و پيروزي بر ايران به مسابقات آمده اند. خوب بازي بر ايران مي تواند براي تيم هاي مطرح آسيا هم مانند قهرماني ارزش داشته باشد تا بگويند ما هم در سطح اول جهان هستيم.

 زريني گفت: خوشحالم كه در دوره مسابقات در تهران از عهده انتظارات برآمديم و اميدوارم اين بار هم موفق شويم. خدا را شكر بازيكنان دچار غرور نشده اند و همه منتظر آغاز مسابقات هستيم تا همه تيم ها را با اقتدار شكست دهيم. نمي خواهيم هيچ تيمي را دست كم بگيريم و فكر كنيم كه بازي با يك تيم آسان است.

 بازيكن دريافت كننده تيم ملي واليبال ايران گفت: از زمان ورود به امارات مشكلات زيادي داشتيم. ديروز چند ساعت ما را چرخاندند و سرانجام نيز نتوانستيم به سالن تمرين برسيم. شايد مي خواستند با اين كار روحيه ما را خراب كنند اما همه بازيكنان با خنده به هتل بازگشتند.

 وي خاطرنشان كرد: سالني كه امروز در آن تمرين كرديم و قرار است مسابقات نيز در آن برگزار شود به حدي ليز بود كه احتمال مصدوميت چند بازيكن در آن وجود داشت. با اين وجود ما حرفه اي شده ايم و خود را با شرايط هماهنگ مي كنيم.

 زريني گفت: ما به دنبال قهرماني هستيم و دومي با رتبه پنجم و دهم برايمان تفاوتي ندارد. فرقي نمي كند در چه مرحله اي با چه تيمي بازي كنيم. قهرمان بايد همه تيم ها را شكست دهد و ما هم به دنبال اين هدف هستيم.

 بازيكن تيم ملي واليبال ايران در پايان گفت: اميدوارم مثل هميشه دعاي خير مردم پشت سر ما باشد.

برچسب ها: والیبال ، زرینی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار