محمد موسوی عراقی، بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: مهمترین بخش کار ما درسال جاری حضور موفق و قدرتمندانه درمسابقات آسیایی است.

محمد موسوی عراقی بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ما تمرینات بسیار خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم، انتظار خودمان، مردم و مسئولان فقط قهرمانی در مسابقات آسیایی است به طور کلی فقط قهرمانی همگان را راضی می کند.

وی تصریح کرد: انتظارات و توقعات فشار روحی و روانی ملی پوشان را افزایش می دهد. وضعیت حضور کنونی ما درمسابقات آسیایی با گذشته تفاوتهای بسیار زیادی دارد. ما در گذشته می جنگیدیم تا به فینال راه یافته در این مرحله یا می بردیم و یا می باختیم، نتیجه تاثیر چندانی روی عملکرد  و کارمان نداشته ولی در حال حاضر این گونه نیست، حتی اگر نایب قهرمان شدیم هم مردم راضی نیستند.

وی در خصوص کارشکنی عربها در گروه بندی مرحله مقدماتی مسابقات آسیایی گفت: من زیاد در جریان این اخبار نیستم ولی برای ما که فقط برای رسیدن به قهرمانی مسابقات آسیایی فکر می کنیم نام حریفان فرقی ندارد این اتفاق در بازیهای آسیایی کوانک جو هم برای تیم ایران رخ داد و ما توانستیم درمرحله دوم بازیها با شکست سه بر صفر تیم چین (میزبان) تا فینال به خوبی بازیها را دنبال کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.