اتوبوس تیم ملی به دلیل اشتباه راننده و نماینده ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به سالن محل تمرین نرسید و این موضوع عصبانیت خولیو ولاسکو را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران صبح روز گذشته (پنجشنبه چهارم مهرماه) برای شرکت در هفدمین دوره برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تهران را به مقصد دبی ترک کرد.

در فرودگاه امام خمینی (ره)، مردم با مشاهده ملی پوشان والیبال ایران برای آنها در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت می کردند.

در فرودگاه امارات هم ایرانی ها وقتی بازیکنان تیم ملی کشورمان را می دیدند برنامه مسابقات را جویا می شدند تا با حضور در سالن های برگزاری رقابت ها، دیدارهای آنها را از نزدیک مشاهده کنند.

بر اساس برنامه کادر فنی تیم ملی قرار بود بازیکنان پس از صرف ناهار و استراحت به سالن حمدان بروند تا یک تمرین سبک داشته باشند. مسئولین برگزاری مسابقات سالن را از ساعت 17 تا 18:30 به تیم ملی ایران اختصاص داده بودند.

اتوبوسی که برای انتقال بازیکنان از هتل به سالن در نظر گرفته شده بود ساعت 17:10 به هتل رسید و پس از آن هم با اشتباه راننده، این اتوبوس به سمت سالنی دیگر رفت.

در اواسط راه، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی متوجه این اشتباه شد و به راننده و نماینده ستاد برگزاری مسابقات گفت که باید به سالن دیگری برویم. این موضوع عصبانیت ولاسکو را در پی داشت و او با فریاد از راننده خواست که به هتل بازگردد.

با این وجود بازهم راننده چند بار راه را اشتباه رفت و نماینده ستاد برگزاری مسابقات هم فقط با تلفن صحبت می کرد که این موضوع باعث شد ولاسکو چند بار دیگر هم با فریاد از راننده بخواهد به هتل برگردد و با عصبانیت به نماینده ستاد برگزاری مسابقات بگوید که به جای صحبت کردن با تلفن، این مشکل را حل کند. در نهایت نیز اتوبوس تیم ملی ساعت 19 به هتل بازگشت.

ملی پوشان والیبال ایران نیز که از این شرایط به شدت خسته و ناراحت بودند این اتفاق را ناشی از کارشکنی اماراتی ها برای ایجاد مشکل برای تیم ملی کشورمان می دانستند./آق

برچسب ها: والیبال ، ولاسکو ، آسیایی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار