طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران ،گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و همچنین بارش ها در سواحل شرقی خزر از شدت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 5 مهرماه 92" اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی  طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران ،گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و همچنین بارش ها در سواحل شرقی خزر از شدت بیشتری برخوردار است.
براساس این گزارش، در دو روز آینده در برخی نقاط شمال شرق کشور نیز افزایش ابر ، گاهی وزش باد نسبتا شدید، رگبار پراکنده و رعدو برق رخ خواهد داد.


گفتنی است، از بعدازظهر امروز از ناپایداری ها در سواحل شمالی کشور کاسته می شود و بعدازظهر روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی خزر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.
لازم به ذکر است، طی 24 ساعت اینده خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بودهمچنین با افزایش سرعت وزش باد، در برخی مناطق شمال شرق ، شرق ، جنوب غرب و جنوب کشور باد و گردو خاک دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف و در پاره ای نقاط  وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 27 درجه و درکمترین حالت به 16 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار