مربی تراکتور سازی اعلام کرد 5 نفر از 6 غایب بازی گذشته برای فردا آماده اند.

کاظم محمودی مربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 5 نفر از کسانی که در بازی گذشته ی این تیم مقابل داماش غایب بودند برای بازی فردا آماده هستند.

تیم نفت تیم خوب و یکدستی است و این کمی کار را برای ما مشکل می کند ولی ما با آنالیزی که  از این تیم داشتیم و تمریناتی که انجام دادیم امیدواریم بتوانیم سربلند از میدان بیرون بیاییم.

وی درباره ی نقل و انتقالات احتمالی این تیم در نیم فصل گفت: فردای بازی با نفت یک بازی دوستانه خواهیم داشت و هافبک اهل ساحل عاج در آن بازی خواهد کرد تا با آنالیز بازی وی تصمیم برای جذب او گرفته شود.

محمودی دربارۀ سایر نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: هنوز چهار هفته تا نیم فصل باقی است و ما تا آن زمان به آنالیز بازیکنان خواهیم پرداخت ولی احتمالاً یک بازیکن خارجی جذب خواهیم  کرد.

وی ادامه داد: تا این لحظه هر بازیکنی که کادر فنی خواسته، باشگاه  مهیا و جذب کرده است. وی تصریح کرد: تا این لحظه تصمیم برای فروش و جدا شدن بازیکنی از تیم گرفته نشده است.

مربی تراکتور سازی در پایان خاطر نشان کرد: در نیم فصل یک اردو نیز خواهیم داشت و هنوز داخلی  یا خارجی بودن آن مشخص نیست./آق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار