محمد هادی حیدرزاده مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران گفت: کمیته ملی آلودگی هوا مجددا احیا شده و طرح جامع کاهش آلودگی هوا ارتقاء می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،  محمدهادی  حیدرزاده در مراسم معارفه خود با بیان اینکه بازگرداندن اقتدار به دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا اولین اقدام در اداره کل محیط زیست استان تهران خواهد بود، افزود: با اجرای این طرح از تعجیل‌ها و برنامه‌های یک شبه جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: از این پس اداره کل محیط زیست تهران به عنوان دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا حرف اول و آخر را خواهد زد.
حیدرزاده با بیان اینکه از این پس حفاظت از مناطق به صورت مشارکتی انجام خواهد شد، افزود: در خصوص پایش واحدهای آلاینده نیز سعی می‌کنیم مدیریت صنایع را بدون حاشیه مدیریت و رصد کنیم و صنایع به صورت ماهیانه رتبه بندی خواهند شد.
وی با بیان اینکه 30 درصد منابع طبیعی استان تهران جزو مناطق حفاظت شده محسوب می‌شود، افزود: این مسئله فرصت بسیار خوبی برای توسعه اکوتوریسم به ما خواهد داد.
مدیر کل محیط زیست استان تهران تاکید کرد: با ارتقای مناطق چهارگانه از واگذاری اراضی با قاطعیت جلوگیری کرده و واگذاری‌های صورت گرفته در گذشته را پیگیری می‌کنیم.
حیدرزاده از ارائه گزارش وضعیت محیط زیست شهر تهران به صورت دوسالانه خبر داد و گفت: در جهت اغنای حاکمیت استانی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا طرح آمایش سرزمین در تمام تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار