نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: :رئیس جمهور طی سفر به نیویورک در سازمان ملل با کشور های مختلف گفتگو و مراوداتی خواهند داشت به طور حتم با اصلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اندهمراه باشدو اگر نرمشی هم صورت خواهد گرفت باید قهرمانانه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله فخری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دشمن و استکبار جهانی می خواست سر به بدن ما نباشد اگر نرمش هم نشان می دهیم باید با کمال قدرت و قوت و با پشتیبانی مردم همراه باشد اگر به این صورت باشد هم ملت و هم دولت وهم رهبری از موضع خوبی که شهدا برای ما به ارمغان آورده اندبرخوردار می شوند و یقینا ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که اگر نرمشی هم صورت خواهد گرفت باید قهرمانانه باشد تصریح کرد :رئیس جمهور طی سفر به نیویورک در سازمان ملل با کشور های مختلف گفتگو و مراوداتی خواهند داشت به طور حتم با اصلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اندهمراه باشدو اگر نرمشی هم صورت خواهد گرفت باید قهرمانانه باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد:کشور ها باید بداغنند ملت ایران این نظام را با همه سلامت و ارتباط با ائمه اطهار به ثمر رسانده انددشمن در هر زمانی با ترفند های مختلف با نظام جمهوری اسلامی برخورد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله فخری در خاتمه اظهارداشت:الان دشمن زمام کار خود را از دست داده است چون ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس موفق شده است و در دنیا از جهات مختلف تاثیر گذار است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.