مسئول بسيج دانشکده اقتصاد و علوم سياسي شهيد بهشتي گفت: اميدواريم با تجربه‌اي که تيم حاضر در نيويورک دارند و با در نظر داشتن مواضع اصلي و خطوط قرمز نظام، اعتمادسازي جهاني را در جهت منافع و عزت ملي ايجاد کرده و "‌نرمش قهرمانانه‌" که رهبر معظم انقلاب در فرمايشات خود به آن تأکيد داشتند تحقق بخشند.

"‌محمدمهدي رمضان‌زاده‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان مواضع مطلوب اوباما در برابر استفاده صلح‌آميز انرژي هسته‌اي ايران اظهار داشت: اوباما در نطق خود با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينکه ايران به دنبال سلاح هسته‌اي نيست اذعان کرد که انرژي هسته‌اي حق مسلم ايران است.

وي افزود: حجت‌الاسلام روحاني در مجمع راجع به مردم مظلوم فلسطين مواضع ايران را به صورت نرم بيان کرد و به طور غيرمستقيم رژيم جعلي صهيونيست و مواضع اوباما نسبت به اسرائيل به عنوان هم‌پيمان در منطقه زير سؤال برد.

مسئول بسيج دانشکده اقتصاد و علوم سياسي شهيد بهشتي در ادامه گفت: دکتر روحاني با سخنراني قوي خود نشان داد که مواضع هر دولتي در جمهوري اسلامي ايران نسبت به رژيم جعلي صهيونيستي مشخص است.

رمضان‌زاده تصريح کرد: حجت‌الاسلام روحاني درباره وضعيت سوريه مواضع نظام را مبني بر اثربخشي جنگ جديد منطقه‌اي و همچنين تنش‌هايي که عواقب خطرناکي را در پيش خواهد داشت صريحأ به گوش جهانيان در صحن علني مجمع اعلام کرد.

وي در ادامه با موفق خواندن لحن دکتر روحاني در مجمع ابراز کرد: انتظار مي‌رفت حجت‌الاسلام روحاني نسبت به صحبت وقيحانه اوباما که گفت به دنبال تغيير حکومت ايران نيستيم مواضع صريح‌تري اتخاذ کند چراکه آمريکا در جايگاهي نيست که راجع به حکومت ايران نظر بدهد.

مسئول بسيج دانشکده اقتصاد و علوم سياسي شهيد بهشتي خاطرنشان کرد: سخنان دکتر روحاني مثبت بود؛ اميدواريم با تجربه‌اي که تيم حاضر در نيويورک دارند و با در نظر داشتن مواضع اصلي و خطوط قرمز نظام اعتمادسازي جهاني را در جهت منافع و عزت ملي ايجاد کرده و "‌نرمش قهرمانانه‌" که رهبر معظم انقلاب در فرمايشات خود به آن تأکيد داشتند تحقق بخشند.

انتهاي پيام/



برچسب ها: بسیج ، اوباما ، ایران ، مجمع ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار