نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئيس جمهوري اسلامي ايران در سخنان خود در مجمع عمومي سازمان ملل، افق روشني براي جهان ترسيم و بر حل مشكلات جهاني و همبستگي عليه خشونت و افراط و اعتدال در آينده جهان تاكيد كرد.

مجيد جليل سرقلعه، با اشاره به سخنراني  روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل، سخنان رئيس جمهور را متين و منطقي خواند و افزود: رئيس جمهور، در اين سخنراني با بياني انديشمندانه و سياست مدارانه، توجه جهانيان را به صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران جلب كرد و تعامل بيشتر جهانيان را خواستار شد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تصريح كرد: دكتر روحاني در سخنان خود از كشورهاي جهان خواست به جاي برنامه ريزي براي جنگ و مداخلات نظامي در ديگر كشورها به صلح و دوستي توجه كرده و امنيت پايدار را برای جهانيان تامين كنند.
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در پايان سخنان خود گفت: جامعه جهاني به ويژه كشورهاي غربي در آستانه آزمون بزرگي قرار گرفته اند و آن، استفاده از فرصت تازه اي است كه ملت ايران در اختيار آنها قرار داده و انتظار مي رود كه اين بار با دوري از هرگونه فرصت سوزي و جريانات افراطي جنگ طلب و اسلام ستيز، به ميدان مذاكره اصولي گام بگذارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.