طي نامه‌اي؛

۸ هزار و ۷۶۰ دانشجوی دانشگاه آزاد از رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی حمايت کردند

۸ هزار و ۷۶۰ دانشجوی دانشگاه آزاد در نامه‌ای با حمایت از رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی خطاب به وی اعلام کردند: در کنار رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی با تمام توان در پیشبرد اهداف عالیه نظام، منافع جامعه دانشگاهی و آحاد ملت حتی از جان ناقابل خویش نیز دریغ نخواهند كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، 8 هزار و 760 دانشجوی دانشگاه آزاد در نامه‌ای از رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور حمایت کرده و با ابراز خوشحالی و امیدواری از انتصاب ودودحیدری به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، اعلام کردند.

دانشجويان دانشگاه آزاد در نامه خود با ابراز خرسندي از سوابق درخشان رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی نوشتند : سوابق درخشان حیدری در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی نشان می‌دهد رویش‌های نوین انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب نه ذره‌ای اهل تساهلند نه ذره‌ای اهل تسامح.

این دانشجویان با بیان اینکه سوابق درخشان حیدری نوید حمایت و صیانت از اعتقادات دانشجویان همچون گذشته را می‌دهد، اذعان داشتند: سازمان بسیج دانشجویی با ریاست ودود حیدری همچون گذشته برای حمایت و صیانت اعتقادات دانشجویان از جان و مال خود دریغ نخواهد کرد تا دگراندیشان غرب‌گرا بدانند آنجایی که فرزندان معنوی امام خامنه‌ای هدایت مجموعه‌ای را بر عهده می‌گیرند احدی نخواهد توانست اعتقادات اسلامی جوانان ما را با شیوه‌ها و ادبیاتی نوظهور به استعمار و غارت ببرد و بسیج دانشجویی به عنوان نماد اعتدال در دانشگاه‌های کشور در کنار دیگر دانشجویان این مرزبوم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و منافع ملت حفاظت می‌کند.

دانشجویان دانشگاه آزاد در نامه حمایت خود خطاب به ودود حيدري از وی خواستار شدند: با توجه به فعاليت‌هاي موفق حيدري در حوزه جنگ نرم و مبارزه تحلیلی و هم در مقابله با فتنه 88  با بهره‌مندی از غیرت اسلامی، توان انقلابی، بینش ولایی و شجاعت ایرانی تمام هم و غم خود را برای گذر از پیچ حساس تاریخی صرف کند.

این دانشجویان وعده دادند که در کنار رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی با تمام توان در پیشبرد اهداف عالیه نظام و منافع جامعه دانشگاهی و آحاد ملت حتی از جان ناقابل خویش نیز دریغ نکنند.

همچنین این دانشجویان با تقدیر از قدیانی رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی مطرح کردند: تلاش مسئولان سابق سازمان بسیج دانشجویی به خصوص استاد بسیجی حسین قدیانی از اذهان جوانان این مرزو بوم پاک نمی‌شود و دانشجویان فراموش نمی‌کنند که مسئولان سازمان بسیج دانشجویی چگونه با بهره مندی از بصیرت سیاسی و تفکر ناب بسیجی نقشه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی و بی اثر کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار