در سال 91 بيش از 59 دانشجو و كارمند ايثارگر توانستند از بورسيه استفاده كنند.

ارجمندي ،مديركل امور دانشجويان شاهد و ايثارگر سازمان امور دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله فعاليت‌هايي درخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر صورت گرفته اين است انجمن‌هاي علمي فعالي درخصوص مباحث شاهد و ايثارگر در سطح دانشگاه‌هاي كشور شكل گرفته است.

وي افزود: تاكنون 304 انجمن علمي شاهد و ايثارگر، 351 انجمن فرهنگي كانون شاهد  ايثارگر، 4000 كانون علمي و فرهنگي ايثار تاكنون شكل گرفته چنانچه 8 هزار و 100 نفر تاكنون در اين كانون‌ها عضو شده‌اند.

ارجمندي تصريح كرد: درخصوص آمار اعضاي بورس به كاركنان شاهد و ايثارگر بايد بگويم كه در سال 89، 23 نفر سال 90، 61 نفر و در سال 91، 59 نفر از كاركنان شاهد و ايثارگر توانستند از بورس استفاده كنند.

وي در ادامه به نقل و انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر اشاره كرد و گفت: به منظور رفع دغدغه  ايجاد آرامش فكري بر مبناي كسب احراز علمي و شرايط خانوادگي دانشجويان در سال تحصيلي جديد براي دانشجويان جديدالورود تسهيلاتي در نظر گرفته شده است.

ارجمندي تصريح كرد: برنامه‌هاي فرهنگي براي دانشجويان شاهد و ايثارگر در دوره‌هاي آمادگي تحصيلات تكميلي در نظر گرفته شده كه از جمله آن مي‌توان به مقاله‌نويسي و فعاليت‌هاي پژوهشي، آئين‌نامه تسهيل تحصيلات تكميلي در 4 مقطع آموزش عالي، پيگيري وضعيت تحصيلي در ارتقاء تحصيلي و همچنين افت تحصيلي دانشجويان از جمله برنامه‌هاي فرهنگي است كه درصدد تقويت آن هستيم.

وي خاطرنشان كرد: آئين‌نامه دانشجويان شاهد و ايثارگر هم‌اكنون بازنگري و اعضاي آن مشخص شدند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.