مدت اقامت مسافران در فارس از 2.5 شب به چهار شب افزایش یافته است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: طی دو ماه فصل تابستان شش میلیون و 479 هزار و 725 مسافر به فارس وارد شدند.

قدرت الله تاج بخش در خصوص وضعیت گردشگری در فصل تابستان افزود: طی این مدت پنج میلیون و 891 هزار و 473 نفر مسافر در استان فارس اقامت کرده بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت های مختلفی که در استان فارس انجام شده بود مدت اقامت مسافرین از 2.5 شب به چهار شب افزایش یافته است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با اشاره به برنامه های هفته جهانگردی در استان فارس تاکید کرد: توجه به صنعت گردشگری از مهمترین اولویت های ما در استان فارس است که در این میان توسعه زیر ساخت های گردشگری را دستور کار خود قرار داده ایم.

تاج بخش بیان کرد: در هفته جهانگردی علاوه بر افتتاح پروژه ها و برنامه های مختلفی که در شیراز و استان فارس برگزار می شود و برنامه هایی در تهران نیز خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری شب فرهنگی استان فارس در برج میلاد و کاخ سعد آباد، بر پایی سیاه چادر فارس در پارک چیتگر و... از جمله برنامه های ما در تهران خواهد بود./س

برچسب ها: مسافران ، فارس ، اقامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.