استقلالی ها که بعد 11 سال می خواستند از نماینده کره جنوبی انتقام بگیرند ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، انتظار 11 ساله آبی ها برای انتقام از چشم بادامی های سرزمین جومونگ بالاخره فرا رسیده بود.
 
استقلالی ها ساعت 14 بازی را طوفانی شروع کردند و در 10 دقیقه اول حتی چهره رحمتی هم دیده نشد. همگی امیدوار بودیم که استقلال می خواهد رکورد شکنی کند و تیمي را که تا کنون در خانه نباخته بود را ببرد اما به یکباره دامیانوویچ در دقیقه 38 امید رکورد شکنی‌مان را کمرنگ کرد.

نیمه اول به پایان رسید و بین 2 نیمه باز هم به درخشش ستاره های آبی، خودمان را امیدوار کردیم اما هنوز چشممان به تغییر زمین 2 تیم در نیمه دوم عادت نکرده بود که این بار یکی از خود چشم بادامی ها یعنی "کو یو هان" نشان داد اف‌سی سئول نمی خواهد رکورد شکست ناپذیری اش را از دست بدهد.

بعد از این گل استقلالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند یکپارچه حمله می کردند و یکی پس از دیگری فرصت ها را از دست می دادند. اما ای کاش این حملات قدرتی قبل از گل های چشم بادامی ها بود.

البته کره اي ها در دقايقي از بازي موقعيت گل هاي خوبي داشتند که مي تواتنستند در اين بازي هت ريک هم کنند.

به هر حال استقلال باخت اما در اواخر بازی صدایی از ورزشگاه جام جهانی سئول به گوش می رسید:
این بازی برگشت داره! .... این بازی برگشت داره!

فوتبال دوستان ایرانی هم تاریخ بازی برگشت را می دانند و در 10 مهر ماه مثل همیشه برای حمایت از نماینده کشورمان مي‌آيند و ورزشگاه ازادی را برای این کره ای ها جهنم می کنند تا تنها نماینده غرب آْسیا را فینالیست کنند.

گزارش از: علي وحداني

برچسب ها: استقلال ، کره ، باخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۷:۴۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
به به...
چه مطلبي
نوشتارش عالي بود
چه خبرنگار خوبي
آخرین اخبار