معاون توسعه و مديريت شبکه سازمان فناوري اطلاعات با بيان اينکه اين سازمان يکي از موفق ترين ارگان ها در دولت قبلي بوده است گفت: توانستيم بسياري از دستورالعمل ها را در قالب برنامه پنجم از تصويب دولت و کارگروه فاوا بگذرانيم.

مهندس علي اصغر انصاري درگفتگو با خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه در دولت دهم وزارت ارتباطات اوضاع مطلوبي نداشت اظهار داشت: جابجايي وزرا، اداره وزارت ارتباطات در حالت سرپرستي و ورود شورايعالي فضاي مجازي در امور تصديگري موجب شد شرايط نامناسبي در حوزه it کشور ايجاد شود.

وي با بيان اينکه وزارت ارتباطات نتوانست آنطور که بايد به تکاليف قانوني خود بپردازد تصريح کرد: با وجود تمامي مشکلات و چالش ها سازمان فناوري اطلاعات توانست در مجموعه هاي مختلف ماموريت خودرا در قالب قانون برنامه پنجم انجام داده و يک ساختار رسمي از معاونت توسعه سرمايه انساني دريافت کند که اميدواري براي مديريت it در سطح اجرايي کشور فراهم کرد.

وي بيان داشت: سازمان فناوري اطلاعات رشد خوبي داشته و جايگاه خود را به طور نسبي پيدا کرده است لذا در جهت انجام تکاليف خود و ارتقا دستگاههاي اجرايي به لحاظ نرم افزاري و سخت افزاري گام برداشته و دستورالعمل ها را ابلاغ و پيگيري مي کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.