شرکت جیرینگ امسال در نمایشگاه تلکام از جدیدترین سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه با هدف نمایش و گسترش همکاری با سایر فعالان تجاری از جدیدترین محصولاتش رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران مهندس علیرضا طلوع مدیر عامل جیرینگ در بیان جزئیات این رونمایی در نمایشگاه تلکام 92 در جمع خبرنگاران بیان داشت: اهمیت تکنولوژی پرداخت بانکی کشور و پیشرو بودن شرکت جیرینگ به عنوان یکی از ارکان مهم این صنعت موجب شد تا با حضور درنمایشگاه  تلکام خدمات پرداخت از حساب بانکی و تلفن همراه را با مشارکت همکاران تجاری خود از جمله بانک ها ، پی . اس .پی ها ، شرکت خدمات انفورماتیک و آزمایشگاه ارزش افزوده دانشگاه شریف به معرض دید بازیدکنندگان بگذاریم.

 

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تلکام را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات ایران دانست؛گفت: این شرکت چهارمین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات ، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی 2013 در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور حضور دارد واز جمله اهداف حضور جیرینگ در نمایشگاه تلکام  نمایش و تقویت همکاری با همکاران تجاری و طراحی راهکارهای جدید جذب عاملان فروش است.

 

این گزارش می افزاید : تلکام هر ساله توسط یک شرکت مجری برگزاری نمایشگاه، با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایران تلکام 2013، از تاریخ 4 تا 7 مهرماه 1392 مصادف با 26 تا 29 سپتامبر 2013 برگزار خواهد شد و جیرینگ به عنوان ارایه دهنده سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه همانند سال های گذشته در سالن 7 نمایشگاه بین المللی در کنار غرفه همراه اول میزبان حضور همکاران تجاری خود است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.