يكي از اهداف شركت پست در خلال توليد مجموعه "ساده مثل نامه" استفاده پررنگ از پست همگام با گسترش فناوري است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، "محمدحسن كرباسيان" (مدير عامل شركت پست) در بازديد از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي "ساده مثل نامه" شبكه 2، در جمع خبرنگاران، گفت: در روند همكاري مشاركتي با صدا و سيما براي اين مجموعه‌ي نمايشي، بحث استفاده كودكان و خردسالان را در رابطه با استفاده‌هايي كه مي‌توانند از پست داشته باشند، در نظر گرفتيم. 

وي ادامه داد: مجموعه‌ي اداره پست از نظر ظرفيتي، شامل كل كشور مي‌شود و ما بيش از 17 هزار نقطه تماس در كشور داريم كه مجموعه‌ي مرتبطين ما 42 هزار نفر هستند كه همراه با خانواده‌هايشان حدود 2 درصد از جمعيت كل كشور را شامل مي‌شوند و به همين جهت براي ما اهميت بسياري دارند.  

كرباسيان اظهار داشت: اطلاع‌رساني در رابطه با خدمات پست در تهران و استفاده‌ي پررنگ از خدمات پستي با وجود گسترش فناوري، از ديگر اهداف ما در راستاي توليد اين مجموعه‌ي نمايشي است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار