مجموعه عروسكي نمايشي، "ساده مثل نامه" شبكه 2، مهارت‌هاي زندگي را به مخاطبان آموزش مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، "علي بخشي ‌زاده" (مدير شبكه 2 سيما) در بازديد از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي عروسكي نمايشي "ساده مثل نامه" در جمع خبرنگاران، گفت: گروه كودك شبكه دو، معرفي مجموعه‌هاي عروسكي خود را به صورت پي در پي در دستور كار خود دارد كه "ساده مثل نامه" از اين برنامه‌ها به شمار مي‌رود. 

وي اظهار داشت: اين مجموعه در 90 قسمت 30 دقيقه‌اي با محوريت ارتباط بحث آموزش مهارت‌هاي زندگي به كودكان در حال توليد است. 

مدير شبكه 2 سيما افزود: توليد چنين مجموعه‌هاي عروسكي در دستور كار گروه كودك شبكه 2 (البته به شرط جذب اسپانسر) قرار دارد. 

"بخشي زاده" تصريح كرد: شبكه 2 براي اينكه يكسري از كاراكترها، محبوب بچه‌ها شوند، نقشه‌اي كلي را طراحي كرده كه اين اتفاق به طور يقين در اقتضاي زماني مناسب رخ مي‌دهد. 

وي افزود: از جمله اين برنامه‌ها، مجموعه نسبتا بلند "كارا و كوشا" است كه با برخورداري از زمينه‌ي نمايشي، خلاقيت را به بچه‌ها آموزش مي‌دهد. 

بخشي زاده با اشاره به مجموعه‌ي "كلاه قرمزي" گفت: مجموعه‌ي "كلاه قرمزي"، مجموعه‌اي است كه تاكنون، بسيار مورد استقبال قرار گرفته اما قرار نيست ما آن را به فراموشي بسپاريم بلكه اين مجموعه با شخصيت‌هاي جديد و اتفاقاتي تازه، ادامه پيدا مي‌كند. 

مدير شبكه 2 افزود: ساخت سري جديد "كلاه قرمزي" به زودي آغاز مي‌شود و اين مجموعه در سري جديد، تلاش مي‌كند تمام مناسبت‌هاي سال را پوشش دهد. 

وي خاطرنشان كرد: با توجه به تجربه‌ي گروه سازنده‌ي "ساده مثل نامه" و مشاوران شبكه و حضور تهيه‌كننده‌اي كاربلد و كارآزموده، به طور يقين اين مجموعه مورد استقبال قرار مي‌گيرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار
۲۰:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
جلب بود ولی کم!
آخرین اخبار