یک دوره جشنواره زیبائی اسب های اصیل عرب طی روزهای 17 تا 19 مهر در باشگاه سوارکاری آرش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون سوارکاری در نظر دارد چهارمین جشنواره زیبائی اسب های اصیل کشور را طی روزهای 17 تا 19 مهر در باشگاه سوارکاری آرش استان البرز انجام دهد. 

در ادامه گزارش آمده است: افرادی که قصد حضور در این جشنواره را دارند تا 10 مهر فرصت دارند تا ثبت نام کنند و مبلغ ورودی آن 200 هزار تومان می باشد.

بر اساس این گزارش: اسب هائی که در این  جشنواره حور خواهند داشت که تایید به صادرات اسب ها از کشور مبدا و منوط بر تایید شورای تبار نامه فدراسیون داشته باشند و برای اسب های وارداتی و داخلی 4 سال به بالا باید پاسپورت ارائه شود.

 این گزارش می گوید: به نفرات برتر این رقابت ها جوایز ی شامل نفر اول: تندیس به همراه جام، حکم رزت و حکم قهرمانی ،‌نفر دوم: مدال نقره ، جام حکم وزارت و نفر سوم مدال برنز به همراه جام، حکم وزارت ارائه می شود.

 گزارش دیگر می افزاید: داوران این برنامه ملیکا آندرا از آلمان، جوزی کازمیرز از لهستان و احمد صبحی احمد حمزه از ایران می باشند.

 همین گزارش اشاره می کند: علاوه بر داوران خارجی جهت حضور در این جشنواره ناظران آن نیز از طرف سازمان جهانی اسب های اصیل عرب خواهد بود تا سطح کیفی این برنامه را بالا ببرند.

در پایان گزارش  خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث معرفی بیشتر اسب های اصیل عرب در جامعه می شود و شناخت افراد نسبت به آن افزایش می یابد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.