رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش گفت: دشمنان می‌خواستند از طریق جنگ نظامی به ایران ضربه بزنند، به همین خاطر کلیه کشورهای غرب و شرق همراه صدام بودند و صدور تسلیحات شوروی، فرانسه و سلاح‌های شیمیایی آلمان به عراق برای کمک به صدام را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در یازدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن غدیر این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: ایران آغازگر جنگ نبود و دشمنان هم نتوانستند به اهداف خود برسند به همین خاطر این ایام را باید جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: دشمنان اهداف مختلفی از جمله از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران، تصرف خاک عزیزمان به ویژه در خوزستان، تسلط بر نفت منطقه، تجزیه ایران و جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی را در سر می‌پروراندند.

نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: دشمنان از اولین روز پیروزی انقلاب علیه ایران فعالیت کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

آل هاشم ادامه داد: دشمنان می‌خواستند از طریق جنگ نظامی به ایران ضربه بزنند، به همین خاطر کلیه کشورهای غرب و شرق همراه صدام بودند و صدور تسلیحات شوروی، فرانسه و سلاح‌های شیمیایی آلمان به عراق برای کمک به صدام را فراموش نمی‌کنیم، اما خدا نگذاشت آن‌ها به اهدافشان برسند و با هدایت خوب امام راحل توانستیم بر دشمنان پیروزی شویم و به همین خاطر همه ساله باید این ایام را جشن بگیریم.

وی بیان داشت: امروز جنگ فیزیکی نداریم، اما به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم، چرا که این فرهنگ دژ مستحکم غیر قابل نفوذ است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان درباره اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان خاطرنشان کرد: باید خاطرات ارزشمند فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس بدون شائبه تحریف به نسل جوان منتقل و از خانواده‌های شهدا که نقش ارزشمندی در جنگ داشته‌اند تقدیر شود تا این فرهنگ به نسل‌های آینده انتقال یابد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: آل هاشم ، دفاع مقدس ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار